Καλησπέρα σας, εκ μέρους του τμήματος Πωλήσεων Ομαδικών GENERALI αποστέλλουμε την παρακάτω ενημέρωση:

Αγαπητοί πελάτες,

Καθώς η εξάπλωση του νέου κορωνοϊού SARS-CoV-2 αποτελεί ένα διαρκώς εξελισσόμενο φαινόμενο, η Generali σε διεθνές επίπεδο αλλά και στη χώρα μας, εφαρμόζει πρωτίστως μέτρα για την προστασία του ανθρώπινου παράγοντα, πελατών, συνεργατών, υπαλλήλων. Παράλληλα, έχουμε διασφαλίσει την εύρυθμη λειτουργία όλων των εργασιών και διαδικασιών εξυπηρέτησης του κλάδου Ομαδικής Ασφάλισης.

Η Generali εναρμονιζόμενη με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, έχει θέσει σε προτεραιότητα δράσεις σχετικές με τον περιορισμό της φυσικής παρουσίας και συγκέντρωσης πελατών, συνεργατών και υπαλλήλων στους κλειστούς χώρους των γραφείων της, ενεργοποιώντας για το λόγο αυτό όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που διαθέτει.

Σχετικά με την εξυπηρέτησή σας:

§  Μέσω των εργαλείων που, ήδη, διαθέτουμε, όπως η ηλεκτρονική πλατφόρμα My Generali, τα Τμήματα HR των ομαδικών πελατών και οι ασφαλισμένοι μας εξυπηρετούνται άμεσα και εύκολα, καθώς έχουν πρόσβαση στο σύνολο των ασφαλιστηρίων τους. Μέσω των υπηρεσιών Claims Tracking και e-Claims, που προσφέρονται μέσω της πλατφόρμας, μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία των αιτημάτων σας για αποζημίωση και να καταχωρείτε ηλεκτρονικά τις ιατρικές δαπάνες (επισκέψεις σε γιατρούς, διαγνωστικές εξετάσεις και φάρμακα).

  • Οι εργασίες του τμήματος καθώς και η τηλεφωνική εξυπηρέτηση, διεκπεραιώνονται καθημερινά με πλήρη κανονικότητα από τους αρμόδιους υπαλλήλους, είτε αυτοί βρίσκονται εντός εταιρείας, είτε εκτός, μέσω τηλεργασίας.

Σχετικά με την ασφαλιστική σας κάλυψη, βάσει των όρων των Ομαδικών Ασφαλιστηρίων Ζωής και Υγείας:

  • Θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι καλύπτονται Ασθένειες και Ατυχήματα, χωρίς εξαίρεση για τον κορωνοϊό. Επισημαίνουμε ότι σε αυτό το πλαίσιο, καλύπτονται ως ορίζει το κάθε ασφαλιστήριο, οι ιατρικές δαπάνες που θα προκληθούν συνεπεία του συγκεκριμένου ιού, μόνο στην περίπτωση ασθενείας του ασφαλισμένου και όχι οποιεσδήποτε σχετικές προληπτικές εργαστηριακές εξετάσεις.

Σύμφωνα με την οδηγία του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), σε περίπτωση ύποπτου κρούσματος για κορωνοϊό συστήνεται η άμεση επικοινωνία στη γραμμή 1135 για περαιτέρω καθοδήγηση.

Με αίσθημα τόσο εταιρικής όσο και προσωπικής υπευθυνότητας και με σύμμαχο τη δική σας συνεργασία, παρακολουθούμε τις εξελίξεις και σε κάθε διαφοροποίηση των σημερινών δεδομένων θα προβαίνουμε σε σχετική ενημέρωσή σας.

Εναρμονιζόμαστε με τις οδηγίες των αρμόδιων φορέων και ενημερώνουμε τους ανθρώπους μας, με στόχο να συμβάλλουμε στην προσπάθεια περιορισμού της εξάπλωσης  του ιού. Προτρέπουμε κι εσάς να λάβετε αντίστοιχα μέτρα προς την ίδια κατεύθυνση.

Η κοινότητα της Generali βρίσκεται πάντα δίπλα σας, παραμένοντας σε ετοιμότητα.

Με εκτίμηση,

Για την Generali Hellas A.A.E.

Eleni Iatrou